OBRIM PER VACANCES

Si habitualment els establiments tanquen per vacances, jo vaig en sentit oposat; aprofitant que són "vacances" -entre cometes perquè realment estic treballant- espero donar llum a alguns projectes en els quals he estat i encara estic treballant. Alguns d'ells han estat realitzats amb persones que m'acompanyen en les meves dèries i a les quals sempre estaré infinitament agraïda. Espero desvetllar-vos més en breus. 

Fins aleshores, us deixo un projecte de Trigonometria: 
el qual ara per ara us planto aquí per si teniu curiositat. Pròximament, us l'aniré desgranant a poc a poc. Només diré que és un petit tastet d'una idea molt agoserada i NO vull fer MÉS SPOILERS.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Funcions discontínues

Recursos diversos trigonometria 1

Ja hi tornem